top of page

Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації із STEM та STEAM-освіти

  • SHAALAVIM
  • 20 жовт.
  • Читати 1 хв

Оновлено: 25 жовт.

ree

До участі у всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації запрошуються науково-педагогічні співробітники закладів вищої освіти, наукові співробітники наукових установ, практичні працівники, докторанти, аспіранти, студенти та всі охочі, хто цікавиться STEM та STEAM-освітою.

Форма участі – дистанційна.

Організатори:

Національний центр «Мала академія наук України»

Донецький державний університет внутрішніх справ

Вінницький національний технічний університет

Центр українсько-європейського наукового співробітництва.

Навчальне навантаження становить 6 кредитів ECTS (180 годин) і розподіляється по 6 годин кожен день протягом 6 робочих тижнів.

У межах заходу заплановано проведення трьох онлайн-лекцій на платформі ZOOM.

Кінцева дата подання матеріалів для участі – 28 жовтня 2025 року (включно).

Усі подані тези доповідей перевіряються на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення StrikePlagiarism.com від польської компанії Plagiat.pl.

 
 

Останні пости

Дивитися всі
Чотири роки на посаді Харківського міського голови. Освітній Харків вітає Ігоря Терехова

Чотири роки великих випробувань і далекоглядних рішень дозволили освіті Харкова не лише вистояти, а й зберегти якість навчання та віру в майбутнє. Завдяки рішучості й людяності міського голови Ігоря Т

 
 
Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта

Україна має одне з найвищих у Європі інтернет-покриттів — 93,8 % громадян мають доступ до мережі вдома, а 81 % українців переконані, що цифрові навички допомагають розвитку економіки. Водночас попри т

 
 
  • White Instagram Icon

Ми на зв'язку

Адреса

© 2024-2025 ПЗ ХЛ "Шаалавім"

Ліцей "Шаалавім" (школа)
(050)255-50-31

 

Дитячий садок "Ліор Шаалавім"

(098)601-92-37

Підготовка до школи

(098)935-05-06

Email: uvk_shaalavim@ukr.net

м. Харків, пр-т Байрона, 152-Б

bottom of page